Thursday, December 3, 2009

HARI KONVOKESYEN PRA NURILMI 2009

Assalamualaikum,..

Agak lama juga saya tak update blog ni..talian internet kebelakangan ni agak lembap dan saya memerlukan masa yang agak panjang menunggu untuk meng'upload' gambar - gambar. Pada hari terakhir persekolahan saya telah mengambil gambar murid - murid saya seorang demi seorang untuk dijadikan kenangan. Ada beberapa orang murid yang tidak hadir pada hari tersebut. Jadi cuma yang hadir sahaja yang akan dapat gambar ini insyaallah pada hari persekolahan 2010 nanti. Di sini juga saya sertakan gambar pada Hari Konvokesyen Pra Nur Ilmi 2009.




Nur Anis Nadia Bt Adnan




Muhammad Hasbullah B. Zulkifli




Muhammad Amir B. Zulkifley




Wan Muhammad Syawal Aiman B Wan Yusri




Ahmad Ariff Mu'az B. Azman




Ahmad Razif B. Jamili




Adilah Bt Zaimi




Nur Hazwani Bt Mohd Nasir




Maryam Nur Diyanah Bt Abd Rahim




Ahmad Daniel Hakim B Ahmad Nordin




Nur Amirah Syazwana Bt Yaacob


HARI KONVOKESYEN PRA NUR ILMI 2009







Persembahan Alat Genderang Pra Nur Ilmi 2009



seramai 32 orang murid pra Nur Ilmi telah dianugerahkan sijil graduasi praskolah 2009



Pelajar Terbaik Prasekolah





Nurul Farisha, Nur Hazwani & Nur Syazawana

No comments: